Fetaost och avokado

Hejsan alla tokiga läsare!!!

hehe, kom inte på någon bra rubrik, men jag gillar fetaost och avokado! :D
Jah har just kommit hem från Jessica där jag har pluggat m.m.

Men just nu så håller jag på att lyssna på Eric Saades nya singel Hotter than fire! Shhhit, vad den är bra, den är grym, thihihi :P

Ska nu iväg till träningen, måste sticka snart..... det ska bli roligt men jag orkar igentligen inte träna idag, men men :P

Här är hans nya singel, om ni ville höra den!!! : :D

Visst e den bra
Nu måste jag gå

Ha det bra
Kärlek till er!!! <3
PUSSSS
// Aline

Kommentarer
Postat av: Malin

Sv: Ja jag veet! :D Har längtat enda sen igår när han sa att han skulle förhands släppa den! Jag håller med, den är sjuukt bra! :D



Kramiz!

2011-10-31 @ 16:14:50
URL: http://cutiebeauty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0