Matkurs

Hejsan alla trötta läsare!!!

Nu är jag hemma efter en hektisk men rolig dag. Var i skolan för första gången på länge idag, kul att träffa mina underbara kompisar igen, mindre roligt att behöva plugga igen, men men det måste man ju göra. Efter skolan så gick jag till träningen, fast jag tränade inte, jag bara var där och kollade :D Det var najjs att träffa alla simkompisar igen, de är helt underbara! <333

Efter "träningen" så hämtade min pappa mig och så åkte vi till matkursen som också hålls av simningen, jag och några andra lagade mat och det blev jättegott, alla gjorde olika saker. Jag var med loppan och vi gjorde pannkakor med keso, blåbär och honung! Mums :)

"undrar om det kommer gå bra på matkursen????" :P Hehe....
Mina underbara simkompisar håller på med en jobbig benserie, jag led med er kan jag säga! <33333
Jag och "loppan" gjorde pannkakstårtor med fyllning av keso, honung och blåbär. Det blev ganska gått faktiskt!

Vad har ni gjort idag???

nu ska jag gå och sova, god natt

Ha det bra
Kärlek till er!!! <3
PUSSSSS
// Aline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0