Myskväll med världens bästa tjejer

Hejsan alla glada läsare!

Jag hoppas att ni hade en underbar fredag igår, det hade jag i alla fall :D Jag tänkte blogga lite mer igår men Cissi och Jessica kom över och vi tittade på idol och spelade "just dance 2" på wiii! :D Jättekul, sen så låg vi bara och snackade i sängen i 3 timmar tills vi somnade, hehe så jag hann inte blogga....

Vi hade det i alla fall suuuuper mysigt igår, och imorse så åt vi frallor, nom nom, och dansade lite till, jiiiipey :D
Men nu har de gått hem, och jag ska försöka plugga lite engelska........
Det är lördag idag, och det diggar Aline ;)

Vet ni, min dator har blivigt typ jäääätteseg, jag har såååå otroligt mycket bilder i datorn så jag får typ inte plats med några mer....ops.......Jag måste fixa det.

Nu ska jag plugga lite

Ha det bra
Kärlek till er!!! <3
PUSSSSS
// Aline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0