PANIIIIIK

Hejsan alla panikdrabbande läsare!

Nu har jag seriöst panik, jag ska på world cup idag och jag vet inte när eller vart alla vi simmare som ska se det ska träffas. Jag har frågat nästan alla i min grupp och min tränare men de vet ingenting, såå ja detta kommer att bli väldigt spännade.......

Nu när jag inte vet när jag ska åka eller vart jag ska åka, om jag ska åka till stan eller någonannastans, så får jag börja göra mig i ordning nu...... 

AHHHH PANIIIIIK!!!
Jag har paniik just nu, som jag tror att mina simkopisar också har just nu....

Läste också på Idol-Emils blogg att han skulle till Eriksdalsbadet och kolla på world cup idag, så jag hoppas att jag ser honom där :D

Men äsh, jag åker till Eriksdalsbadet och ser om mina fiina simkompisar är där.

Ha det bra
Kärlek till er!!! <3
PUSSSS
// Aline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0