plugg,plugg,plugg

Hejsan alla lediga läsare!!!!

Idag så måste jag plugga jättemycket. Ja, jag vet att det är Söndag idag, men jag har ju varit sjuk hela veckan och då har jag inte orkat att plugga men nu så är jag nästan frisk så jag ska sätta mig ner vid böckerna hela dagen. Jag har ett JÄTTESTORT uppdrag i SO som skulle lämnas in i Fredags, men eftersom jag inte var i skolan så kunde jag inte lämna in det. Plus att jag inte är färdig, opps...... Jaa, ni kanske förstår min situation.....
ahhh, jag blir tokig på allt plugg. (inte en sådan vacker bild på mig, men jag är ju tokig på alla läxor :P)

Nee, nu måste jag plugga....

Ha det bra
Kärlek till er!!! <3
PUSSSSS
// Aline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0