Skoola och matkurs

Hejsan alla morgonpigga läsare!

Idag ska jag till skolan, hehe har ju inte varit i skolan på en hel vecka, men nu ska jag dit!
Efter skolan så ska jag åka till träningen, även fast jag inte ska träna. Ja jag vet att jag är konstig, så mobba mig bara :P Aja, ska i alla fall dit och hälsa på alla och så kan jag ju passa på att plugga lite där också :)'

Efter "träningen" så ska jag, papi och några fler på simningen på matkurs. Idag så ska vi laga mat, jiiiipey det ska bli roligt! :D Kommer försöka ta lite kort :)

Vi kanske lagar pizza på kursen ;) hahah, vem vet!?

Jag skriver mer ikväll när jag kommer hem! :)

Ha det bra
Kärlek till er!!! <3
PUSSSS
// Aline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0