Trasig data....

Hejsan alla ledsna läsare!!

Ni fattar inte vad som har hänt.......MIN DATOR ÄR TYP TRASIG!!!!!! D:

Det var imorse, när jag och papi skulle äta frukost och vi har alltid varsin data hos oss när vi ska äta frukost (ja, jag vet att vi är lite konstiga). I alla fall så hade jag ett oboyglas bakom papi:s dator och så lyfte papi sin dator och hela glaset ramlade och kom över min dator, nu var min dator dränkt med oboy...

Pappa skrek "Ta upp datorn, ta upp datorn" Jag gjorde det och pappa skrek igen "Vänd den upp och ner, vänd den upp och ner" så jag gjorde det och så stog jag där med min dator upp och ner. Efter ett tag så funkade den igen och allt var frid och fröjd.

Jag gick till skolan och kom hem, och så skulle jag gå in på datorn och så började den tjuta "rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr" och jag fick lite panik, så nu håller papi på att försöka laga datorn, håll tummarna! :D

Kan tyvär inte lägga in någon bild, eftersom jag bloggar från papi:s data.... :P

hade sponorsim idag också men jag berättar om det en annan dag :)

Ha det bra
Kärlek till er!!! <3
PUSSSSS
// Aline

Kommentarer
Postat av: Anonym

ååå nej... hoppas den funkar. Håller tummarna för diiig!!! <33 kram!

2011-10-19 @ 11:47:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0