11 September....

Hejsan alla sörjande läsare!

Idag är det precis 10 år sedan som terrorattentatet i New York hände! Det var när två flygplan åkte in i "tvillingtornen" och förstörde för en hel värld. Det var ungefär 20 000 eller mer som dog just den dagen, den 11 Septemer 2001! Det var just den dagen då alla blev i chock och det var just den dagen då världen förändrades för alltid.

Jag fattar bara inte att det har hänt, jag var bara 4 år när det hände men ändå så vet jag så mycket som behöver vetas. Den dagen så dog flera tusen människor och deras familjer brast ut i sorg. Jag tycker att detta bara inte får hända, vem är så okänslosam som förstör livet för flera tusen människor?!?!

Det hände, vi kan inte göra någonting åt det idag, men vi kan kämpa för att försöka bygga upp ett bra samhälle igen och vi kan sörja för alla människor som dog och deras familjer!

EN TYST MINUT FÖR ATT HEDRA DE DÖDA I 11 SEPTEMBER-ATTENTATET 2001!


Ha det bra
Kärlek till er!!! <3
PUSSSS
// Aline

Kommentarer
Postat av: hannah

vad fint skrivet <3

2011-09-11 @ 13:19:44
Postat av: Malin

Sv: Okej, det lät ju jättegott! (y)

Hm... Mitt favvoämne måste jag säga är musik, men jag älskar även engelska! =) Själv?



Kram!

2011-09-11 @ 15:08:00
URL: http://cutiebeauty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0