Akuten....

Hejsan alla utvilade människor!!

Förlåt att jag inte bloggade igår, men det hände en sak......

Igår efter att jag hade bloggat så kollade jag på film och lite så. Jag tog sedan ett bad och det var jätteskönt.... :)
Sen så ringde fina Jessica för att låna en mobil och att säga hej då eftersom hon skulle åka till London (idag).

Vi stod vid hallen och pratade om lite allt möjligt, men helt plötsligt så började allt snurra och jag sa att jag var tvungen att sätta mig ner, sen så blev allting bara svart. Jag hängde inte riktigt med vad som hände, men jag vaknade sen på golvet i hallen och det kändes som att jag hade sovit i flera timmar. Jessica hjälpte mig upp, och jag undrade vad som hade hänt, vi pratde lite till och så började det snurra igen och jag sa att jag var tvungen att sätta mig ner igen, och sen blev allt svart. Jag vaknade och ställde mig upp, mamma kom och Jessica sa att jag hade svimmat två gånger, mamma trodde henne inte först men sen så såg hon ju mig. Jessica gick hem och jag minns att mamma sa att hon skulle leda mig till soffan. Nu började allting snurra som aldrig förr och det blev svart för tredje gången...... Mamma väckte mig och jag fick en kudde, hon ringde vår granne och så shussade dem oss till Astrid Lindgrens barnsjukhus.

Asså om ni inte har svimmat så vet ni verkligen inte hur det känns, även fast man bara har tuppat av i några sekunder så känns det som att man har sovit i flera timmar. Har ni svimmat någon gång???
Det är inte kul att svimma!
I alla fall, vi åkte in till akuten och jag fick ta blodtryck, puls och EKG. Vi kom in till sjukhuset vid 21.00 och vi fick sitta och vänta på doktorn till 00.15. Så vi fick sitta där vääääldigt länge.... men jag blev undersökt och det var inget farligt, jag hade bara fått ett blodtrycksfall. Vi åkte hem vid 01:40. När vi kom hem så var jag och mami vääldigt trötta och när jag skulle gå och lägga mig så märkte jag att det satt kvar 3 st EKG-saker på mig haha, så jag fick ta bort dem......
Nu blir det lite naket här, sorry..... men ni kanske ville se EKG- saken, haha...
En utslagen, men frisk Aline! :D

Jag hoppas att jag inte har lika mycket otur idag så att jag får åka in igen...
Hoppas att ni har en underbar dag idag <333

Ha det bra
Kärlek till er!!! <3
PUSSSS
// Aline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0