Det är okej att känna

Hejsan alla underbara läsare!!

Tack så jättemycket för tipsen hur man lägger upp klipp på bloggen. Ni är verkligen änglar! <3
Jag hoppas nu att det går, för ni måste bara se detta klipp.

KOLLA PÅ KLIPPET:



Jag brukar typ ALDRIG gråta till filmer eller liknande men när jag såg detta klipp så fick jag faktiskt en tår i ögat, och det är väldigt ovanligt för att vara mig!! Den är så känslosam och stark. Jag har kollat på den minst 10 gånger och varje gång jag ser klippet så blir jag berörd, varje gång!!!!! Budskapet är också fantastiskt!
DET ÄR OKEJ ATT KÄNNA!!!

Ha det bra
Kärlek till er!!! <3
PUSSSS
// Aline

Kommentarer
Postat av: Malin

Ser att det funkade med videoklippet, vad bra! :D



Sv: Tackar!

Okej, jag är 96:a, alltså 15 år =)



På fritiden brukar jag hitta på saker med kompisar och familjen (men ofta tar ju skolan upp all fritid...), brinner även för att sjunga så det håller jag mycket på med på fritiden! Ska snart köpa ett gymkort också vilket jag verkligen ser framemot! :D Själv?



Kram!

2011-09-09 @ 23:22:13
URL: http://cutiebeauty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0