Fantastisk rolig dag med Jessi!

Hejsan alla goa läsare!!

Förlåt att jag inte har uppdaterat er idag, men jag har varit så upptagen.
Jag har verkligen haft en sådan underbar dag idag, jag har varit med fiiina Jessica hela dagen och vi har gjort lite allt möjligt.

Efter mitt inlägg förut så gick jag till Jessica, hon skulle till 4H så jag följde med henne dit, och vi tog hand om djuren och lite sånt. När vi gick hem så var vi lite flummiga så vi plankade lite överallt (planka är när man ligger på ett visst sätt på olika ställen) Ni får se kort på det imorn, för jag har tagit såååå mycket bilder. Efter det var vi lite flumm igen och klädde ut oss hahaha. Vi gick sen en kvällspromenad, badade i deras bubbelpool och nu så sitter vi och kollar på en film!!!
Myyysig dag eller hur?!?!

Här kommer lite bilder:
 När vi gick i skogen så var det någon som hade sprejat lite buskar och så blått!!! Hahah, det såg i alla fall häftigt ut! :P
Hahaha, jessica poserar lite! :P
Och jag poserar lite, ursäkta mig för min pose, hahaha gjorde bara nåt!!! :P
4H!!!! :D

Hoppas att ni tyckte om bilderna, orkar inte lägga ut mer bilder ikväll, har jättemånga bilder. Utan ni får se dem lite här och var i fortsättningen, men imorn så ska jag i alla fall visa er när jag och Jessica "plankar"! :P

Ha det bra
Kärlek till er!!! <3
PUSSSSS
// Aline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0