Helgen har varit underbar ♥

TJoo på er alla glada kvällsläsare det har varit en helt fantastisk helg ;D ♥ Jag har varit med ♥ALINE♥ typ hela helgen och vi har haft det as grymt :P. Det började med att jag satt själv och pluggade en LÖRDAGMORGON
:( "inte ok :O" men då ringde ♥ALINE♥ och sa "eh är du hemma! :P" och ja sa " JAAHHH :/" två sekunde senare står hon ok knakar på dören "DAGEN VAR RÄDDAD ;D" ♥♥♥♥♥♥. Efter det drog vi 4H för jag skulle jobba men vi behövde inte var där så länge och desuto fick vi möta två jätte söta tjejer som skulle rida "NAAAW :*" ♥♥. När vi kom hem gick vi till mig och TYP plugade ( igentlige lekte vi nördar och dansade till smurfarna ^^ ;P) "as kul aså ;)". dan vår ökända KVÄLLSPROMIS "thihhihhi :P" och ett dopp i poolen " Yeeeey :D" Kvällen avsutades med en bra film (Jag låg och sov i soffan) och lite manga läsning  "så klart ;)".

Vaknar på söndagen och har svårt att andas på grud av att det är så kvaft i min loftsäng "skafa aldrig loftsäng :o". Jag och ♥ALINE♥ äter frukost "hon sovöver ;P" och tittar på ytligare en film sen måste vi båda plugga så vi bestemer oss för att vi säger hej då "alltid lika tråkit :/" sen pluggade jag fram till typ kl 4 "blääää". Bestemer mig sen för att bada och ta en jogging tur " fy f*n va skön det är att jogga i det här vädret :)" när jag sen kommer tillbacka pluggar jag lite till :( .

Även om det har varit mest plugg har helgen varit toppen ;D ♥♥♥♥♥♥♥ Här kommer lite bildar jag kan bjuda på :) ♥♥
Underbara glasögon jag fått av min farmor ♥♥♥♥
 Och här har vi dagens klädsel innan jogging ture ;) ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥




Tusen pussar och kramar//
Jessica ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


Kommentarer
Postat av: Aline

Hahaha, helgen var verkligen gryyyym, bästa helgen på länge!!!



Hahahahaha, vi är lite udda, klär ut oss till nördar och dansar till smurfarna, det är bara vi som kan göra sånt!!!! Hahahah :P



Guuuud, vad duktig du e Persica!!!! Jobbade du ända till 4, och sen lite mer?!?! Guud, du är sååå duktig.



VÄRLDENS BÄSTA HELG!

Love you! <333333



PUSSSSS

// knäppa Aline

2011-09-18 @ 21:21:39
URL: http://lollipopsgirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0