Hur gör man??

Hejsan alla goa läsare!!!

Idag har det varit en hyfsat bra dag, kunde inte koncentrera mig så bra i skolan men på träningen så gick det bra.

Men hurni, jag har en fråga till er och det skulle vara guld värt om ni kunde svara på den!

Ni vet, att man kan lägga in youtube klipp på bloggarna, så att man kan kolla på klippet på själva bloggen?!?! Aaa, och jag vill då gärna visa er ett klipp, men jag vet inte hur jag ska göra så att ni kan se klippet på bloggen.
Är det någon som vet hur man gör???

Ni är verkligen änglar om ni svarar på den frågan för jag måååste bara visa er ett klipp.

 SNÄLLA KAN HJÄLPA MIG?!?!?!

Nu måste jag sova, har morgonträning imorn......

Ha det bra
Kärlek till er!!! <3
PUSSSS
// Aline

Kommentarer
Postat av: Nina

Vilken fin hårfärg!:)

2011-09-09 @ 21:07:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0