Inte min dag idag......

Hejsan alla snälla läsare!

Hur har ni haft det idag??

Jag kan säga min har inte varit så jättebra.....

När jag gjorde frukost i morse så fick jag JÄTTEONT i magen så att jag inte kunde gå. Men det gick över som tur va, sen gick jag till min kompis och där så var det jätte kul och ingenting ont hände mig som tur va!!! :D
När jag kom hem så gjorde jag mat och brände mig på tungan, gick sedan till bussen och märkte att min buss inte gick......så jag fick ta en annan buss som gick 5 minuter efter den beräknade bussen. Jag fick sedan springa till tåget och kom precis på det! :D

Sen på träningen så var jag stressad när vi skulle hoppa i, och när jag skulle sätta på mig glasögonen så gick dem sönder, de var mina favvosar..... :( När jag skulle ta ett reservpar så var de inte där och märkte att jag hade lånat ut dem till en annan simkompis som inte var där då. Jag fick fråga någon om de hade, och de hade de, men de läckte jättemycket så jag såg ingenting på hela träningen, sen så fick jag jätteont i handflatorna.

Japp, inte min dag, men aja, hoppas att det blir en bättre dag imorn!!!
Mitt öga!! :P

Nu ska jag sova.

Ha det bra
Kärlek till er!!! <3
PUSSSS
// Aline

Kommentarer
Postat av: Malin

Sv: Okeej! :)

Min favoritartist är helt klart bästa Eric Saade! <3 Din/dina då? :D



Kramiz!

2011-09-04 @ 23:19:31
URL: http://cutiebeauty.blogg.se/
Postat av: Malin

Sv: Okej, alltid lika roligt att stöta på ett Saade-fan! :D

Själv är jag inget stort fan av Molly Sandén, lyssnar inte på hennes låtar eller så, men hon har ju en väldigt vacker sångröst!

Men Bruno Mars tycker jag är riktigt bra!



Självklart har jag Eric's nya skiva! Mina favoritlåtar från den är Timeless och Echo! <3 Men älskar alla låtarna! Själv då? :D



Kraam!

2011-09-05 @ 21:38:26
URL: http://cutiebeauty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0