Kollat på idol!!!

Hejsan alla gosiga läsare!!! :D

Idag så har det varit en liiite bättre dag än igår! :D Men aaa, det var en ganska bra dag, typ........

Men hurni, har ni kollat på Idol någonting????
Det har jag, och det är asbra, jag gillar inte Idol igentligen, eller asså jag gillar auditionerna men inte själva saken när de sjunger live och så, men denna säsong kan jag faktiskt tänka mig att se på Idol även när det drar igång på riktigt! :D Eftersom de är så sjuuuuukt bra deltagare i år!!! :D

Min favorit är:    Olle Hammar
Hahaha, har typ blivit kär, neej men nästan. Han är/har jättesöt, jättegullig personlighet och har ni hört hans röst?!?! OMG jag tror jag döööööör!! LOVE HIM!!!!! <333333

Min andra favorit:     Moa Lingell
Asså OMG, har ni hört hennes låt som hon har skrivit alldeles själv?!?!?! Den är så gryyyyymt bra!! Har lyssnat på den typ 2000 gånger. Hennes röst är också grym, rösten och hennes personlighet passar verkligen till hennes låt. OMG, jag dööör här med. LOVE HER!!! <3333333

LYSSNA PÅ DEM BÅDA!!!!!!

Men aja, nog om mig, Vilken/vilka är era favoriter i Idol????

Denna bild har ingenting med ämnet att göra, men jag hade ingen annan bild......

Nu ska jag.........äta en kaka!!! Hahahaha :P

Ha det bra
Kärlek till er!!! <3
PUSSSSS
// Aline

Kommentarer
Postat av: Malin

Sv: Haha kul! :D Ja hon är verkligen bra, ääälskar hennes låt! Olle är också bra! (y)



Haha vilket sammanträffande! Echo är absolut den bästa låten från det albumet! :D Har du Masquerade? I så fall vilken är din favvolåt från den skivan??



Nej jag var tyvärr inte på något av Made of Pop stoppen... Den enda gången det var i närheten av där jag bor var jag bortrest... Så typiskt! :'( Var du på Made of Pop? =)



Kram!

2011-09-05 @ 23:03:45
URL: http://cutiebeauty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0