Konfirmations-tankar

Hejsan alla underbara läsare!

Snälla, kan ni hjälpa mig?!?!

Jag har ett problem. Jag ska konfirmera mig men jag vet inte riktigt vad jag ska ta för "tema". Det finns lite olika teman när man ska konfirmera sig t.ex foto. Då det är inriktning på det,men man konfirmeras sammtidigt!
Och nu har jag problemet att jag inte kan bestämma mig vilket konfirmationsläger jag ska gå på. Jag väljer på två stycken:

Det första: MUSIK-tema!!! Då får man hålla på med musik och man får åka på ett läger till LONDON!!! Det verkar kul eller hur?!?! Problemet är bara att det är på tisdagar (varje vecka) klockan 17.15-18.15 och det är precis den tiden då jag tränar! Suck..........

Det andra: "MÅ BRA"-tema!!! Ett konfirmationsläger som också "utbildar" att man ska må bra både mentalt och fysiskt! Det verkar vara som ett bra tema, det behöver jag. Det är på söndagar någon tid, och då passar det bra förhoppningsvis. På denna sak så får man åka till läger till Södermanland. hm.....

AHhhhhhh, jag vet inte vilket jag ska välja!?!?!?!?
Jag tror att det lutar lite mot "det andra" alternativet, men jag vet inte riktigt.
Vad tycker ni att jag ska göra???
JAG KAN INTE BESTÄMMA MIG!!!

Nu måste jag gå!!!

Ha det bra
Kärlek till er!!! <3
PUSSSSS
// Aline


Kommentarer
Postat av: Malin

Sv: Okej! Min favvolåt från Masquerade är helt klart Break of dawn! Älskar den låten! <3



Ja jag kan förstå att det måste varit grymt bra! Vad hade du för plats?? =)



Enda gången jag sett Eric IRL var på Rix Fm-festivalen i juni, det var underbart! Stod längst fram! :D



Kram!

2011-09-06 @ 17:40:21
URL: http://cutiebeauty.blogg.se/
Postat av: Hannah

Gör den som Soso och jag ska göra... :)

2011-09-06 @ 21:29:34
Postat av: Malin

Sv: Haha ja electropop är verkligen rolig! :D



Okej, låter jättebra det! (y)



Självklart ska jag köpa nästa skiva, kan knappt vänta till den kommer ut! Lääängtar! :D Själv?



Kram!

2011-09-07 @ 17:46:41
URL: http://cutiebeauty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0