Musik = Aline inte gillar!!!!!!

Hejsan alla smarta läsare!!! 

Min dag hittils har inte varit så bra kan jag säga.....och jag tror inte att den blir bättre!

Vi hade musik idag och vi skulle ha uppspel och jag hade övat på en låt på piano och jag kunde den jättebra när jag övade. Men sen så skulle vi spela upp, för ca. 13 personer, och jag skulle sjunga och spela piano själv. När det var min tur så kände jag mig säker, men när jag började spela första tonen så började jag dö-svettas, skaka och fick svårt att sjunga. Jag brukar vara nervös, men så där nervös har jag ALDRIG varit!!! Fy f*****n alltså. Usch, och alla tittade på mig, åhhhh!!!! Jag brukar inte vara så nervös att göra saker inför en stor samling med människor men idag så bara, aa jag vet inte, nu vet jag hur det känns att ha scenskräck!!!! :P

Har någon något tips hur jag ska göra för att inte bli såå nervös????
Buhu, det gick inte så bra när jag skulle spela! :(

Nu så ska jag till träningen, då vi ska köra ett bentest bestående av:
16*50 frisimsben MAX. Starttid: 1.10 min...........
Önska mig lycka till, det kan jag behöva!!!

Ha det bra
Kärlek till er!!! <3
PUSSSS
// Aline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0