Nu blir det lilla mello på grönan!

Hejsan alla tuffa läsare!!

Vet ni vad jag ska göra idag?!?!

Jo, jag ska till grönan där lilla melodifestivalen avgörs, och de i publiken får vara med och rösta, najjs va?!?!
Och det bästa är att det är en jury där och en av jurymedlemmarna är..........MOLLY SANDÈN!!!!
Ahhh, asså OMG! Fattar ni hur glad jag blev när jag fattade att hon skulle vara på grönan?!?!
De andra jurymedlemmarna i juryn är Christer Björkman och någon till!!!!! :D Najjs!!! :D

Japp så jag måste snart ge mig av, ska träffa Hannah vid 11.20! Och sen åker vi in till grönan.
Jag har också förbett lite saker till Molly också, jag hoppas att hon blir glad! :D

Såhär glad är jag!!! (jag är hon i blått, hon i gult är fina Jessica)!!!! :D

Neaj, nu måste jag gå, berättar om dagen när jag kommer hem!!! :D

Ha det bra
Kärlek till er!!! <3
PUSSSS
// Aline

Kommentarer
Postat av: Malin

Sv: Ja jag var tvungen att lägga upp videon, den är såå himla fin! Man blir verkligen berörd!



Okej, det låter bra det!



Min favoriträtt är friterad chilikyckling med cashewnötter! Det är så sjukt gott! :D Själv?



Kraam!

2011-09-10 @ 15:00:56
URL: http://cutiebeauty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0