"Plankar" med Jessica

Hejsan alla najjsiga läsare!

Nu har jag pluggat, tränat och ätït lite middag, just nu så kollar jag på "partaj" på kanal 5! Sååå sjuukt roligt program, ni måste se det!

Men hurni, har ju lovat er att visa lite bilder från igår när jag och fiiina Jessica gjorde lite roliga saker, som t.ex planka.
Här kommer de:
Jessica "plankar på ett elskåp! :P
Hoppeli hopp, jag hoppar!!!!! hihihihi :P
Jessica, hoppar!!!!!! :D Najjjs :P
Jag ugglar, ska typ se ut som en uggla, vet inte om jag lyckas men, men! Hahahaha :P
Hahahahaha, fiiina Jessica plankar på en papperskorg, hihihihi hon e så gullig! <3


Har fler bilder, men dem får ni se i framtiden!!! :P

Den här helgen var verkligen fantastisk och jag hoppas att ni har haft en lika bra helg som jag har haft, men imorn blir det skola och SKOLFOTTO!!! Ahhhhh :P Hoppas att det går bra.

Nu ska jag dricka te! :P

Ha det bra
Kärlek till er!!! <3
PUSSSS
// Aline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0