Plugga med täcket....

Hejsan alla skolsittande läsare!

Idag så funkar nätet, jiiiiiipey! Jag skulle få hybris om det inte funkade idag, för det första så skulle jag inte kunna blogga och för det andra så skulle jag inte ha kunnat skriva klart min SO uppsats som ska vara klar till på fredag!!! Så, jaa skulle verkligen få panik om det var så, men nu är det inte så som tur är! :D

Nu ska jag gå ner och äta lite frukost och sedan så blir det att plugga som f***n, men under täcket, hahaha! Får ligga i sängen och plugga, orkar inte gå upp......

En bild från i sommras. Ser ni hur blond jag var du?!?! Heelt sjuuukt :P

Hoppas att ni har det bra i skolan, nu måste jag plugga, ciao

Ha det bra
Kärlek till er!!! <3
PUSSSS
// Aline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0