Pluggat spanska!

Hejsan alla pluggande läsare!!

Herregud, vad jag är trött i huvudet nu!
Hade ju morgonträning imorse, så gick upp vid 05.00. gick sedan till skolan och pluggade där.

Sen när jag kom hem så var jag tvungen att plugga spanska, jag pluggar alltid spanska med en kompis, så när jag kom hem så satte jag mig vid skype och så pluggade vi med varandra (på skype) hahahah :P Praktiskt eller hur?!?
Vi började plugga 15.40 och blev klara nyss, alltså 21.00!!!! Vi har alltså pluggat i ca. 4 timmar och 40 minuter! Hahaha, och vi har bara pluggat spanska, så nu är jag vääääldigt trött i mitt lilla huvud, men vi fick mycket gjort i alla fall! :D Är faktsikt lite stolt över mig själv, om man får säga så!!! :D

Sätter på mig heders-hatten för att jag har varit duktig!!!! Hahaha :P

Nu ska jag dricka te och sen ska jag lägga mig i sängen och traggla lite glosor innan det är dags att sova! :P

Ett tips: Om ni har läxförhör på glosor någongång, så traggla glosorna så att du kan dem riktigt bra precis innan du ska sova, då kommer du ihåg dem lättare!!! :D

Ha det bra
Kärlek till er!!! <3
PUSSSS
// Aline

Kommentarer
Postat av: Malin

Sv: Haha jaa ;)



Kram!

2011-09-22 @ 22:21:15
URL: http://cutiebeauty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0