Skolfotto, träning, matkurs

Hejsan alla trötta läsare!

Nu är det måndag, och måndagar = skola.......
Men idag e det en speciel dag, för idag har jag skolfotto, ahhhhhh!!! Hur ska det gå!??! aja, man får väll bara titta in i kameran och le, inte såå svårt igentligen, hahaha!!! :D
I skolan så har jag idag också, musik och gympa.

Efter skolan så ska jag dra direkt till träningen, träna och sen ska jag och papi åka till någon matkurs, vi ska lära oss om mat och så!!! En rolig men hektisk dag!!!! :P

Ahhh, en nervös Aline inför skolfottot. Kanske ska se ut som jag gör på fottot, eller?!?! Hahahaha, neej....

Nu måste jag springa till skolan!

Ha det bra
Kärlek till er!!! <3
PUSSS
// Aline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0