Springa?!....näpp

Hejsan alla snälla läsare!!

Det går inte så bra för mig med det dära klippet jag skulle visa er, jag har försökt men det går inte..... :(
Aja, jag får försöka imorn igen, och se om det går då.

Idag har jag varit i skolan, kunde faktiskt koncentrera mig jättebra idag i skolan :D Skulle sedan åka till Sara med Hannah för att vi skulle springa men Sara blev tyvär sjuk, stackare.......så vi kunde tyvär inte springa. Men jag följde med Hannah hem och tänkte att vi skulle springa men vi orkade inte, hahaha, liiiite lata :P
Åkte sedan hem och pluggade med pappa lite och nu sitter jag och kollar på robinsson!!! :D

Här får ni en bild på mig och fina Jessica!!! <3333

Imorn är det fredag, jiiiiiihooo!!!!!! :D

Ha det bra
Kärlek till er!!! <3
PUSSSS
// Aline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0