Tävling Eriksdals.

Hejsan alla roliga läsare!!!

Hoppas att ni är glada idag! :D
Just nu så lyssnar jag på Veronica Maggios låt "satan i gatan", guuud vad bra den är, jag dööör! :P

Hurni, idag så ska jag på tävling igen, jiiiiiiiipey! :D Fast denna gång så ska vi vara på Eriksdasbadet i Stockholm, och det är min favvo-simhall! Woooohoo :D
Jag hoppas verkligen att det går lika bra som igår, fast nu är det bara 50 sträckor så då är det bara att köra gärnet, eller hur?!?! ;)

Håll tummarna för mig! <3
Ett år gammal bild, men men, det är ändå jag :P

Nu måste jag rusa, tar med mig kameran så ni får säker se lite bilder sen! ;)

Ha det bra
Kärlek till er!!! <3
PUSSSS
// Aline

Kommentarer
Postat av: Malin

Lycka till igen, håller tummarna för dig!



Sv: Åh tack så mycket! :D



Så lite så! Ja det är bara att be om hjälp om det behövs!



Kram! <3

2011-09-25 @ 13:20:29
URL: http://cutiebeauty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0