Tävling och småförskyld.....

Hejsan alla taggade läsare!

Vet ni vad jag ska göra idag!?!?!?

Jag ska TÄVLA!!!!! Jiiiiipey :D Har inte tävlat på jättelänge så det ska bli askul, det ända problemet är att jag är lite småförskyld. Och det är inte så bra när man ska tävla eftersom då är inte kroppen helt frisk och då kan den inte köra sitt absolut bästa, men jag får försöka! :D

Är i alla fall gryyyymt taggad, så jag hoppas att det går bra! :D Tävlingen börjar klockan 15.00 så jag vet inte riktigt när den slutar, men men......bloggar i alla fall när jag kommer hem!
Jag och några av mina fiina simkompisar! <3333

Tänker ta med kameran tilll tävlingen, så ni kanske får se några bilder ikväll! :D

KOM IGEN NU GÄNGET, NU KÖR VI!!

Ha det bra
Kärlek till er!!! <3
PUSSSS
// Aline

Kommentarer
Postat av: Malin

Spännande med tävling! LYCKA TILL!



Sv: Tack så mycket, själv tycker jag inte at den är så jättefin, funderar på att göra en ny snart ;) Men jag gjorde den i Photoshop! Om du inte har det programet går det mycket bra att göra en header i gratisprogrammet Picnik, klicka på länken och lägg in de bilder du vill ha + färg: http://www.picnik.com/app#/collage/grid ! När du gjort en header sparar du och sedan lägger du in den i stilmallen på bloggen! (Om du behöver hjälp med att lägga in den är det bara att säga till så kan jag hjälpa dig!)



Kram!

2011-09-24 @ 16:54:28
URL: http://cutiebeauty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0