Tävlingsdag 2 avklarad!

Hejsan alla snälla läsare!

Nu är jag hemma efter en låååång dag på Eriksdalsbadet där jag tävlade!!
Det gick faktiskt ganska bra, inte lika bra som igår men ganska bra, är i alla fall lite nöjd med dagen :P
Det har varit kul i alla fall! Och nästa helg så blir det också tävling, fast i Södertälje! :D

Här kommer lite bilder ifrån dagen:
Jag simmar! Jag är hon som simmar på banan till höger! :D
Hehe, en ganska nöjd Aline efter dagens tävling! :D

Det gick i alla fall jättebra för "SPÅRVÄGEN SIM"!!! :D Stort grattis till alla er fina som fick medalj, persade m.m. NI ÄR BÄST!!! :D <3333

En sjuukt rolig dag har det varit, fast nu är man bra trött! Hahaha...
Så jag ska nog gå och sova nu, det är ju en dag imorn också! :D

Ha det bra
Kärlek till er!!! <3
PUSSSSS
// Aline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0