Tjoo coolingar

Tjenixen alla fina♥ Idag har det varit en helt underbart vanlig dag ;) Här kommer min dag lite kortfattat ♥♥♥♥♥


Vaknar tidigt som vanligt av att väkarklockan ringer och tänker "hur f**n trode jag att jag skulle årka gåupp nu" :O. Gör sedan iårning mig ( DET TAR ALLTID FÖR LÅNG TID ;P ), men idag han jag faktis äta frukost :D YEEEEY. När jag slängt i mig frukoste kollar jag på klockan "Skiiit jag ska gå nu :O". Slänger på mig yterkläderna och kutar iväg men hinner inte komma längre än 500m inann jag kommer på att jag glömt byxor till idrotten "F**K". det blir bara att springa tillbaka "suck" kommer hem rotar igenom alla skåp och lådor som det är möjligt att mina byxor ligger i men ingen stans :( som tur va hade min syra inte gått än så jag kunnde låna hennes :D. nu var jag påväg igen men va nu då "F*n mitt skosnöre" stanar och knyter det och kommer på att jag glömt min mobil "BAJSSS!" :o aja hinner inte springa tillbacka nu. Kommer till min kompis som inte äns klätt på sig Än och får sitta och vänta.     Missar sedan bussen och får ta en senare men kommer som ture inte försent "Fjuu lättad" ;o. Dagen flyter på som det ska och efter skolan får jag se en klasskamrats hund " SSSSÅÅÅ sjukt söt :*) tar bussen hem och äter sedan midda hos en kompis " mmmmm :)" men  nu är det dags för film ;)

se förhopnings vis snart :*♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥//
Jessica :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0