Tredje gången vi träffas!!!

Hejsan alla glada läsare!

Ahhhhhh, vad jag är glaaad! :D För det första så träffade jag Molly Sandén idag! Och hon är alltid lika gullig och för det andra så skrev hon om mig på sin blogg!!! Kan ni fatta?!?! Och hon har skrivit om mig en gång tidigare också, åhhhh hon är en sådan fantastisk människa! I LOVE HER!!! <3333


Men jag tänkte att ni kanske ville veta lite om min dag:
Jag och Hannah träffade varandra inne i stan och jag köpte ett armband till Molly, vi åt sedan minipannkakor :p.
Vi tog sen spårvagnen till grönan och fick vänta där lite eftersom de inte hade öppnat.
När de hade öppnat så gick vi in och satte oss vid stora scenen och tillslut så började junior eurovision songcontest, och det var 4 st som deltog. Och guuuuud, vad de var duktiga!!!! Vi fick sen rösta på vilken vi tyckte var bäst. De som var "programledare" var Molly Sandén och Christer Björkman, najjs!!

Efter själva tävlingen så gick vi till VIP området och väntade på Molly, hon kom och pratade lite med någon annan, efter det så gick jag och Hannah fram till henne och jag gav henne presenterna. Hon blev jätteglad och vi fick varsin kram! :D Vi pratade sedan om lite allt möjligt, hon är så gullig!!!!!

Här kommer lite bilder:
Jag och fina Hannah var spända för att få se lilla mello och Molly Sandén!!!
Fiiiiina Molly Sandén på scen!!! <33333
 Såhär glad är jag över dagen!!!!!
TYP VÄRLDENS BÄSTA DAG!!!!

Jag fick tyvär ingen bild på mig och Molly för hon hade lite bråttom, men men...

Ha det bra
Kärlek till er!!! <3
PUSSSSS
// Aline

Kommentarer
Postat av: Felicia

Molly sanden är bäst! :)



Föresten, slänger du in en kommentar på min blogg har du chansen att bli veckans blogg! :)

ha det bäst!

2011-09-11 @ 20:41:26
URL: http://erikgalningen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0