Varför är allting så stressigt?!?!

Hejsan alla coola läsare!!

Herregud!!!!! Asså, jag hinner inte med, jag har så j*****t mycket att göra, med skolan, simningen, bloggandet m.m Jag har inte tid för allting, kan inte dygnet vara 42 timmar istället?!?! Det skulle vara såå mycket enklare.

Så förlåt, om jag inte uppdaterar så bra men jag har som sagt jättemycket att göra, så jag ber om ursäkt! Men det blir nog lite bättre med uppdateringen i helgen.
 Sorry för dålig uppdatering!

Stressigt, stressigt!

Och imorn så blir det morgonträning, sen skola och sen bio. Jag har fullt upp!
Vi ses

Ha det bra
Kärlek till er!!! <3
PUSSSS
// Aline

Kommentarer
Postat av: Malin

Vet hur det känns när allt är stressigt, är samma för mig så då hamnar ju bloggen lite åt sidan!



Sv: Okej!

Kul att du gillade den! =)

På fredag ska jag ut och äta på restaurang med några kompisar och sedan gå på stan ett tag. På lördag blir det eventuellt att fara och bada på äventyrsbad! :D Och söndag har jag inga planer för. Vad ska du göra i helgen?



Kraam!

2011-09-14 @ 22:13:57
URL: http://cutiebeauty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0