Bajjjs

Hejsan alla fiina läsare!!!

Sorry att jag iinte har bloggat, men har varit på landet och jag orkade då inte riktigt att ta upp datorn.....förlåt.

Vet ni, ahhhhhh jag är såå suur!!! Denna termin har jag blivigt sjuk inför varje tävling, dock så har jg kunnat tävlat ändå eftersom jag har skippat träningarna just den veckean. Och nu, gissa vad som händer. Har en viktig tävling nnu i helgen. Och ja, nu har mamma smittat mig s jag har skiit ont i halsen plus att jag spydde upp min middag för typ en timme sedan.....trevligt trevligt ahhhh jag är så pisst of just nu. Varför ska detta hända mig....

Jaja, imorn blir det skola igen, hoppas att det går bra...

Ha det bra
Kärlek till er!!! <3
PUSSS
// Aline 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0