Dear John <3

Hejsan alla fiina läsare!!!!

Jaha, nu har en helg gått, eller snart i alla fall :P

Idag så har jag varit på gudstjänst och sen när jag kom hem så pluggade jag lite. Fiina Hannah kom sen hem till mig och vi fortsatte att plugga. Och jag gjorde klart hela min matte!!! Yeeeey :D
Efter att jag och Hannah pluggat i ca. 3 timmar så satte vi oss vid en film.

Och vi kollade på en av världens bästa filmer,denna film heter "Dear John"!!! 
Ahhhh, jag dööööör!!! Den är såååå bra men ganska sorlig. Ahhhh, den är sååå bra. Asså den är så känslig och det är så mycket........ aa, finns inga ord. Jag älskar verkligen den filmen. Om ni inte har sett "Dear John".........SE DEN!!!!! Ni kommer inte att ångra er!
Och en sak till. Han som spelar "john" alltså "Channing Tatum" som han egentligen heter, asså jag dör. Han är sååååååååå snygg!!! Ihhhhh, håller på att storkna när han har bar överkropp..... :P Channig Tatum = <3
Världens fiinaste film!!! <3

Nu ska jag, göra ingenting :P

Ha det bra
Kärlek till er!!! <3
PUSSSS
// Aline

Kommentarer
Postat av: Hannah

Dear John <333 kan inte sluta tänka på den nu bara för det... Den var jättebraaa, men sorgliiig! Kraam <333

2012-04-08 @ 22:35:53
URL: http://minhannelihanniblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0