Fysik prov

Hejsan alla kloka läsare!!!

Kan just nu säga att jag är ganska trött i mitt lilla huvud nu, hehe :p Men jag har en bra anledning. I morse så tränade jag :) Sjuukt kul. Sen så var det fysik prov i skolan, ahhh--.... var skiit nervös men jag tror i alla fall att det gick ganska bra.. Hehe, jag började skriva 08:30 och hör och häpna men jag har klar med provet 12:45 (!) Jag vet!!!! Men där emellan så hade jag en timmes lunch. Hehe, jag var sist av alla på provet, alla hade gått typp 45 min innan jag blev klar :/ Men nu tror väll ni att jag satt så länge eftersom jag inte kunde svaren på provet, men då har ni FEL; FEL, FEL, FEl,FEL!!! Jag kunde faktiskt svaren på de flesta/alla, men frågorna var stoora och det var väldigt många så man fick skriva mycket., och att jag var sist kvar beror på att jag e skitlångsam på att skriva prov, får försköka vara lite snabbare nästa gång ;)

Efter provet så var det spanska lektion :D Sen så drog jag och Sara hem till Hannah. myysigt :D När jag kom hem så satte jag meg vid datan och börja plugga engelska, har pluggat engelska i ca. 2 h. Och ska fortsätta ite nu, men ska också läsa i hungerspelen så klart ;)
 :P

Imorn e det freedag, ahhh längar. Ska bara ta't lugnt då ;)

Ha det bra
Kärlek till er!!! <3
PUSSS
// Aline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0