Prao 3 & 4

Hejsan alla friska läsare!!!

Tänkte berätta lite om gårdagen för er.
Igår så var det dagen då alla dagisbarnen skulle vara påskkärringar!!!! Och herregud vad dem var sööööta, asså jag dog. Alla var söta påskkärringar och en var kyckling, naaaw!! :D
Det var i alla fall en bra dag igår. Igår var det första gången jag tränade också, det var najjs!!! Och både MOA och EMMA fyllde år!! :D <3 så vi fick kakor :P Träningen var rolig, men vi körde en ganska tuff serie så jag fick ta´t lite lugnt eftersom jag fortfarande är lite sjuk

Idag var det sista dagen på prao :( Och nästan alla barn var lediga, så det var bara 6 barn där. Men det var kul ändå. Fick också sluta 2 timmar tidigare, men det behövde jag eftersom jag hade morgonträning på morgonen och jag var rätt trött. När jag kom hem så bakade jag cupcakes och sen så somnade jag i soffan, och sov i 1 h och en kvart :P

Vet ni, jag önskar att vi hade längre prao, jag kommer sakna alla dagisbarnen....Men som tur är så sa en dagisfröken att ag fick komma och hälsa på när jag ville :D
Hahahaha, en bild på mig och Hannah ifrån i lördags! :P Hihihi, vi e liiiiite knäppa ibland....

Ha det bra
Kärlek till er!!! <3
PUSSSS
// Aline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0