Valborg

Hejsan alla glada läsare!!!

Idag är det valborg och då går jag i skolan.... Hehe, i alla fall halva dagen. Hade bara jumpa så det var ganska chill. Det var ju asvarmt idag också, chiilligt :D Älskar att det har blivigt lite mer vår nu, det är sååååå härligt. och om baara några veckor så e det sommarlov, åhhhh vad jag längtar :D

Eftersom det e valborg idag så ska man ju gå och kolla på majbrasor. Och alla andra år så har jag och familjen åkt till ett ställe då dem har majbrasan på en flotte i vattnet samtidigt som det är massor av fyrverkerier. Det var sjuukt najjs och coolt. Dock så ska vi inte dit i år eftersom pappa jobbar natt ikväll och vi har då ingen bil. Vet inte ens om vi ska gå på någon majbrasa alls, vi får se....
En bild som jag tog för ca. 2 år sedan :D

Nu måste jag träna, ska träna zumba. Vi har inga träningar dessa två dagar så vi måste träna själva då.

Ha det bra
Kärlek till er!!! <3
PUSSSS
// Aline

Kommentarer
Postat av: hannah

chillerill <3 ;)

2012-04-30 @ 22:15:21
URL: http://minhannelihanniblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0