Glad tjey!

Hejsan alla fiina läsare!!!
 
Nu undrar väll ni varför jag e glad, eftersom skolan börjar om typ några dagar! Men det skiter jag i just nu!
 
Jag är såå glad över min sommar, över allt jag har fått uppleva, all lycka jag har fått vara med om, alla platser jag har fått sett och alla underbara människor jag har träffat! Detta har varit den bästa sommaren i mitt liv. Ni som har läst min blogg vet attt jag har haft det vääldigt fullspäckat i sommar, och det har jag haft och jag löööööve it! Såå kul! Bääästa sommaren!
 
Och vet ni, det är inte slut efter sommarlovet! Nu på lördag ska jag till Köping med bäästa Sigrid och Martin och kolla på fiinaste Molly Sandén! Yeeeey :D Längtar. PÅ söndag s´å e det kick off på simningen, vi ska till boda borg! ::D Sen e det skola, mindre kul. Men nästa ska jag och Sigrid ska jag på "rosa-bandet" gala på Cirkus!!!! Ahhh, heelt sjuukt, vi vann biljetter och det bästa e att Molly är med då! Yeeeea :D <333 Längtar så jääävla mycket!
Jag och fiinaste Molly i Sandhamn <3333
 
Nu till en annan amazing sak!!! Ni vet filmen "Magic Mike", den dära strippfilmen med världens hetaste man Channing Tatum! Åhh, herre! Jag såg den i lördags med Sigrid, måste jag säga att jag höll på att dö!!! Bäääästa filmen, med snygga hunkar som dansar i typ, inga kläder! Värsta drömmen. Och Channing....åhh herre! Jag dör han är så jäääävla het!!!!!! Måste se den igen, och ska deffentivt köpas hem till mig (Magick mike) ! Även fast filmen var sjuuukt smaskig, förstklassigt ögongodis så förståd man att den var från 15 år! Vilken tur att jag e 15 för jag äääälskar den filmen!!! XD
 
 
Förlåt att jag inte bloggar så bra, men aa jag vet inte!!!!! Nu har jag bloggat! Ska nu dra till träningen :D
 
Kärlek till er!! PUSSS <3<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0