Radio med mig och Molly

Hejsan alla fiina läsare!!!

Asså ni kan inte fatta vad som hände mig idag, jag kan inte ens fatta det!!!! Jo, Molly skulle vara med på HALLÅ P3 idag och man fick ringa in och fråga henne saker. Och så knasig som jag e så gjorde jag det.....och gissa vad som hände..! MITT SAMTAL KOM MED! :D ahhh, det är heeelt sjuukt, mitt samtal, mitt samtal1!!

Det började med att jag blev inkopplad till deras studio med telefon. Här är våran konversation:

Gina: Hallå!

Jag: Hej!

Molly: Hej! Vad heter du *frågetecken* 

Jag: Aline

Molly: Hej! :D Hur gammal är du *frågetecken*

Jag: !5 år!

Molly: Aha, vänta...är du den Aline jag träffade får några dagar sedan *frågetecken*

Jag: Aaa :D

Molly: Åhh vad roligt! :D Aline är en av mina absoluta favorit tjejer!

Gina: Åhh :)                                                                    

Och sen så frågade jag min fråga som var om hon var konfirmerad! :D Men fatta att hon sa så om mig i direktsänd RADIO!!! Jag kan säga att mina ben skakade så att jag trodde svimma, e så lycklig1 :D Här kommer ett klipp då jag hörs också och när hon svarar på min fråga. Jag ringer in ca. 21:33! :D Här är länken till videon: http://sverigesradio.se/sida/default.aspx?programid=3849     

Och här är videon! Kom ihåg att jag ringer in vid ca. 21:30 min in i intervjun.                                                                        

   

 

Hihihi, sitt och njut!!! :D Det gör jag i alla fall! :D

Ha det bra

Kärlek till er <3 Puss // Aline


Kommentarer
Postat av: hannah

omgomgomgomgomgogdihsgoh Aliiiiiiineeee!!!!!!! Hahaha, så kuuul, ååå, tänk om jag hade suttit och lyssnat och så hade din röst kommit upp!! Du e bäst! Kraam! Jag kan inte fatta det..hahaha. Kram igen. <3333 :D!!!

2012-08-02 @ 21:27:31
URL: http://minhannelihanniblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0