Melodifestival

Hejsan alla fiina läsare!!!

KOLLADE NI PÅ MELLO IKVÄLL *FRÅGETECKEN* 

Självklart så kollade jag, har väntat på det här sedan början av Januari! :P Det var faktiskt bra, och LOREEN var så sjuuukt duktig, OMG!!! Jag ääääääääääälskade verkligen hennes låt, nästan den bästa låt som någonsin har varit med i Mello någongång!! Det var tur att hon kom till final, och jag röstade faktiskt två gånger på henne, jag ville inte att sean banan skulle komma till globen...och som tur e så kom han inte dit, än i alla fall... 

Och jag fattar inte, om 2 VECKOR, 2 VECKOR (!) så är jag i Leksand arena och kollar på fiinsate Molly Sandén när hon tävlar i Mello! :D <3333 Iiiiiiiii, jag längtar sååååå ;)
  Längtar till den 18 februari.... :D <33

Nu ska jag sova, och snart blir det mello med underbaraste Molly Sandén! <3

Ha det bra
Kärlek till er!!! <3
PUSSSS
// Aline

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej! Märker att du är ett stoort fan av Molly!c :D Jag undra när du började gilla henne och varför? :)

2012-02-05 @ 20:19:42
Postat av: Malin

Sv: Haha ja vi tyckte visst helt lika om bidragen! :D



Åh vad kul att se Mello live, skulle också vilja det!



Kram!

2012-02-06 @ 23:11:29
URL: http://cutiebeauty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0