Svar på kommentar!

Hejsan alla otroliga läsare!
Jag tänkte att svara på en liten kommentar:

Hej Sara, vad kul att du har hittat till min blogg och jag älskar´t att du kommenterar, fortsätt gärna med det! <33

Din fråga var:
Hej! Märker att du är ett stoort fan av Molly!c :D Jag undra när du började gilla henne och varför? :)

Svar:
 Hihi, du har gissat alldelse rätt, jag är ett STORT fan av Molly och jag har hittils träffat henne 3 gånger och ska se henne i mello live den 18 februari. :D
Jag började "gilla" Molly i mitten av Maj 2011, Om jag ska vara riktigt ärlig så hade jag börjat lyssna på Eric Saade och sökte lite på google, jag kom då till Mollys blogg och blev sen fast. Jag hade då också väldigt mycket kroppskomplex och i och med att hon peppade sina läsare till att älska sig själv som man är, så fick jag snabbt förtroende för henne. Hon hjälpte mig så att komma över mina kroppskomplex och har sen dess betytt väldigt mycket för mig även fast jag inte känner henne, och att jag dessutom har träffat henne 3 gånger och att hon har skrivit om mig i sin blogg hela 2 gånger så är hon nästan allt för mig. Så sedan i Maj 2011 så är jag fast i henne och bara henne!! Ett plus är också att hon är såå sjukt trevlig, snäll, underbar, fantastik, vacker m.m och att hon skriver underbar musik ;)

Är du/ni ett fan av Molly *frågetecken*

Jag hoppas att du fick svar på din fråga och kommentera mer om du vill, det är så roligt!

Jag hoppas att du får en fortsatt trevlig kväll, extra mycket kärlek till dig <333

Ha det bra
Kärlek till er!!! <3
PUSSSS
// Aline 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0