Why am i crying

Hejsan alla mello-älskande läsare!!!!

Tänkte lägga ut lite videoklipp och så :D Tycker att det har varit bra låtar denna mello, gillar Loreens och Mollys mest men tycker också att Dannys låt är okej.Men som ni vet så dyrkar jag Molly Sandén och hennes låt i mello var såå sjukt bra, får en tår i ögat varje gång jag lyssnar på den :D Den är sååå fin, min nya favoritlåt både hon och låten är fantastisk!

Här kommer den fantastiska låten: 
 
Asså jag döör när jag hör låten, den är sååååå fiiin! Ahhh, jag älskar verkligen både henne och låten :D <33

 Vad tycker ni om låten*frågetecken*
Det bästa jag tycker om med låten är texten, den är såå fin. Hahah, nu börjar jag bli lite tjatig men..ahhh :P

Var idag på sportscamp, det var sjuukt kul, ser fram emot onsdag då jag ska vara med igen :D

Ha det bra
Kärlek till er!!! <3
PUSSSS
// Aline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0