Ääälskade kläder

Hejsan alla myysiga läsare!!!

Idag är det freeeedag!! Jiiipey, helg helg helg helg helg :D

Idag så var jag först i skolan och sen åkte jag, mami och papi till ett centrum där jag skulle köpa de tröjorna som jag provade igår, och ahhhhh jag är ännu mer kär i dem nu än igår, specielt den "beiga" tröjan, hihi jag döör!!
Jag älskar dem i alla fall, och de e köpta BIK BOK <3333 :D
Här kommer mina inköp:
 Man kanske inte ser så bra, men men :P
Den första tröjan jag köpte :D
Från: Bik Bok  199 kr 
Och den andra tröjan jag köpte och jag absolut dyrkar den, ahhh JAG tycker den e såå snygg, I LOVE it!!! Och det bästa är ryggen, kolla :
 Och ryggen :D <3333 Iiii, hahaha jag är nästan avundsjuk på mig själv för att jag har denna tröja, heheh :P 
Från: Bik Bok   299 kr

Ni vet vad jag tycker om mina köp, men nu är jag nyfiken:
Vad tycker ni om mina inköp*frågetecken* Och säg ärligt vad ni tycker!!

Nu ska jag ha fredagsmyys :D

Ha det bra
Kärlek till er!!! <3
PUSSSSS
// Aline  

Kommentarer
Postat av: Hannah

Åå..lille fine vackre Aline! Ja de var verkligen jättefina kläder till dig! Och ärlig är jag såå!! Du passar jättebra i dem :) Massa kärlek till diig!! Ses på måndag. <3 <3 <3 :D

2012-01-14 @ 17:14:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0