Bakat cupcakes

Hejsan alla trötta läsare!!

Hihi, jag somnade i soffan för en halvtimme sedan och vaknade nyss.Haha, katastrof, fattar inte hur jag kan vara så trött... aja. Tänkte att berätta lite om min dag:

Jag gick upp vid 09.00 och ringde sedan till Sofie. Åkte dit och vi gjorde lite saker och bakade världens fiinaste cupcakes, hihihi :P Efter det så kom mamma och hämtade mig och sen somnade jag i skolan. Hihih, en välddigt kort förklaring men den har varit hur rolig som helst :D Här kommer bilder:
Hahaha, man kanske inte ser så bra men jag har ett par vita saker som man har när man ska sätta på glasyr vid ögonen, hihihi :P
Våra fiiina cupcakes, citroncupcakes med vanilj cristyr!!!!!

Nu ska jag gå och lägga mig, heheh. Ska upp vid 8.00 imorn och sen så blir det gudstjänst, plugg och sen träning :p

Ha det bra
Kärlek till er!!! <3
PUSSSS
// Aline

Kommentarer
Postat av: N

Mums:)

2012-02-07 @ 14:26:12
Postat av: Anonym

Mums:)

2012-02-07 @ 14:26:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0