Konfirmation

Hejsan alla snygga läsare!

Idag har det varit en rolig dag, jag har nämnligen varit på mitt första konfirmationsmöte! :D
Det var jättemånga där, ca. 35 st och hälften var killar  ,, som jag verkligen iinte trodde att det skulle vara i gruppen. Men det är roligt :D Vi fick lära känna varandra, jag känner ingen i gruppen men det var en tjej som hette Linnéa som var jättetrevlig och vi pratade lite :D
Nästa möte är den 21 februari men kan inte komma då eftersom jag är i FALUUUUN med skolan:(   :)
Efter konfirmationsmötet så åkte jag till träningen :D

Hahaha, en rolig dag alltså :D
  :P <333 Love to min tröja :P

Hihi, nu ska jag sova!!

God natt

Ha det bra
Kärlek till er!!! <3
PUSSSSS
// Aline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0