Läger i Uppsala

Hejsan alla coola läsare!!

Sorry att jag inte har bloggat, men jag har faktiskt en anledning!!! Jag har varit på läger i Uppsala, jiipey :D
Tänkte berätta lite:

Aa, hela gruppen åkte till Uppsala på fredagskvällen och vi tränade direkt, sen så fick vi våra stugor :D
Igår så tränade vi två gånger, en gång på morgonen och en gång på kvällen :D Och sen så bowlade vi :P Hihi, och jag fick 1 strike, hahaha :) Och idag så tränade vi och sen så åkte vi ner till stockholm igen :( Ett kort, men jätteroligt läger :D wiiiiiihoooo!
Här kommer lite bilder:
 Min och några andra av mina fiina simkompisars stuga :D <333
Bowling"" :D <33
Hahaha, åhh vad fin jag e :P

Hihihih, det var en rolig helg, najjs :D

Imorn så blir det skridskor, sen träning och sen föreläsning :D

Ha det bra
Kärlek till er!!! <3
PUSSSS
//Aline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0