Ny tränare

Hejsan alla glada läsare!!!

Idag har det varit en bra dag, det började med att jag åkte till fiina Hannah, där vi gjorde massor av roliga saker, najs, najjs :D

Sen så åkte jag till träningen, alltså den första träningen på hela 2012!!!! Yeaaa, baby! :P
Hahaha, kan ju bara säga att jag var sjuuuuukt nervös över träningen idag, eftersom vi fick en ny tränare idag!
Han heter Erik och han pratar skånska, hihihi :P Han var ganska bra, tyst men det är ju första gången han "tränar" oss så jag förstår honom.
Som tur var så var våra andra tränare där också, phuue!! :D

Hihi, men det var en rolig träning och jag ser framemot att träna! :D
Hahaha, denna bild har inget med ämnet att göra men jag gillar brevlådan, den är rolig, dem hade den i stan precis innan jul., man kunde skicka önskelistor till tomten, hihih :P

Nu ska jag kolla klart på filmen Juno! :D

Ha det bra
Kärlek till er!!! <3
PUSSSSS
// Aline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0