Nyårsafton

Hejsan alla trötta läsare!!!

idag har det varit en bra dag, var ju i stan med Cissi och Jessica, trevligt trevligt :D

Men jag tänkte berätta lite om nyårsafton.
Våra kompisar, Benajmin och hans familj kom till oss och firade :D
Jag och Benjamin spelade wii ganska mycket, roligt :D Och vi åt en jättegod middag, sista måltiden på heela 2011.
Sen så gjorde jag och Benjamin efterätten, alltså: vit chokladmousse med passionsfrukt och krossad marräng!
Och, shiiit vad gott det var, eller det tyckte i alla fall jag! ;)

Efter efterrätten så gick vi ut till en plats och väntade på raketerna, precis när klockan slog 00:00 så skakade jag och Benjamin pommac flaskan och det sprutade ut lite pommac, fast det sprutade inte så som jag ville.
Så jag skakade flaskan igen och höll nu tummen för hålet, hahaha och sen så slutade jag skaka, och pommacens innehåll fick spatt och jiiises vad det sprutade ut pommac ur flaskan, hahaha jag sprutade ner heeela pappa
hahaha
Har tyvär inget bildbevis när jag sprutade ner honom, men det finns på film: Ni kan gå in på Benjamins blogg och se filmen och hans bild av kvällen, här har ni inlägget:
http://benjamincool.blogg.se/2012/january/nyarsafton-igar.html#comment

Hihihi, filmen är ganska rolig och jag skriker som bara den, hahaha :P
Min outfit för kvällen:
leggings: LINDEX   Kjol: LAGER 157    Skärp: H&M   Tröja/linne: H&M
En raket :D Yeeey :D

Imorn blir det att åka til Hannah, och första träningen på året!! :D

Ha det bra
Kärlek till er!!! <3
PUSSSSS
// Aline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0