Sorry

Hejsan alla fiina läsare!
 
Sorry, Sorry, Sorry för att jag inte bloggar. Men asså allt har gått i ett!!! Jag har haft seriöst två dagar hemma hela sommaren! två dagar!  Men jag gillar att ha det hektiskt, jag trivs med det! :D Men snart får jag en liten paus, på lördag ska jag på sommarkrysset och sen har jag ledigt i ca. 1,5 vecka! :)
 
Vad har jag gjort då......gud jag har gjort såå mycket!
Men de bästa denna sommaren är att jag har fått möjligheten att få träffa Molly så många gånger jag gjort. Det är helt otroligt, vet ni. Jag träffade henne i leksand igår och det var den 10 gången vi träffar varandra. Hon var heelt underbar igår (som alltid) och hon börjar verkligen känna igen mig....och igår var det lite specielt. Jag sa lite känsliga saker till henne, och hon gav mig världens största kram som höll i ca. 45 sek! :) Och sa så fiina saker-. Hon är såå underbar. Jag var också på allsång på skansen och såg henne, så grymt talangfull och vacker hon e!
Det har varit fantastiskt, men snart e det slut. PÅ lördag e det sista gången jag ser henne på länge.... :( Men men.
Fiiiiiinaste Molly!!! <3333
 
Nu ska jag gå ut!
Kärlek till er! <33
// Aline
 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0