Drottningholm och träning

Hejsan alla fiina läsare!!!

Idag har det varit en bra dag! typ... :D

Vår årskurs skulle på utflykt idag. Och om det var fint väder skulle vi till drottningholm och om det var dåligt väder så skulle vi åka till stan och se på bio. Alla och då menar jag ALLA hoppades att det skulle vara dåligt väder eftersom då skulle vi få se på bio. Men var det dåligt väder när vi åkte.....naturligtvis inte. Så vi åkte till Drottningholm och det var kallt och det regnade lite också. Jaha, och vad gjorde vi där.....JO, INGENTING!!!!!! Vi gick bara runt......ahhhhh onödiga dag.

Efter vår onödiga utflyt så åkte jag hem och sen direkt till träningen. Träningen gick sjuuukt bra idag!!! Jag kände mig snabb och stark. Vi körde ett ganska jobbigt konditionspass men det var sjuukt kul. Jag älskar känslan när man har kört hårt och man är alldeles varm i ansiktet eftersom man verkligen har ansträngt sig!!! :D

  Hahaha, en suddig bild på mig från i lördags!

Nu ska jag chilla :P

Ha det bra
Kärlek till er!!! <3
PUSSSS
// Aline 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0