Fest snart

Hejsan alla fiina läsare!!!

Har inte pluggat på ett tag nu men det var sista veckan denna veckan, asså sista veckan med plugg. Och då satt jag och pluggade nätterna långa för att jag skulle hinna klart. Och gissa vad... jag hann klart!!!! Ahhhh så jävla skönt. Inge mer plugg bara skola och på Fredag så slutar jag och sen blir det gotland! :D
Och eftersom jag inte har någon mer plugg nu så kan jag blogga varje dag ända tills jag åker till Gotland! Wohoo :D

Vet ni vad som händer idag då......Jo, jag ska ha min 15 års-fest!! Yeeey, det kommer  14 st. typ 8 från simningen, några från skolan och så klart Persica och Cissi :D Det  ska bli sjuukt kul men jag har fortfarande jöääääättemycket att göra så jag måste nog sätta fart snart, haha XD
 Heheh, jag på min 14-årsfest! Jättefin....not!

Jaja, nu måste jag börja göra saker i ordning!

Ha det bra 
Kärlek till er!!! <3
PUSSSS
// Aline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0