Gästblogg av Nea! (i Visby)

Hejjjj nu är det så att jaaag ska gästblogga! Woooop wooooop! Just nu sitter jag och Aline i Visby och chillar:)) vi har hunnit sovit och ätit myyycket glass och shoppat liiite! Snart så ska vi tagga heem till Tofta och typ göra ngt? Haha men vi ska typ planera kom.f dagen tror jag och det ska bli skiiiit kul! Lite om Tofta, det är det mest underbara och vackra stället i hellllla världen och här fiiinns världens bästa människor som jag har fått turen att spendera 10 hela dag med! Lycoos meejj! Puss och hejjjjj från Nea!!


Kommentarer
Postat av: Elin

Hej Nea! Jag undrar om du har någon egen blogg som du skulle vilja ge namnet på? :D

2012-06-14 @ 16:47:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0