Min 15 årsfest

Hejsan alla festiga läsare!!!

Herregud vilken kväll det var igår!!!!! Det blev riktigt lyckat enligt mig och jag hade i alla fall sjuuukt roligt och jag hoppas att mina 14 gäster hade lika roligt som jag ;)

Vi gjorde i alla fall massor av saker, dansade,åt gjorde lekar....herregud och jag skrattade såå mycket :P Mina vänner är verkligen underbara och jag fick världens fiinaste kort och presenter av dem!! De är såå fina! Om ni läser detta så....NI ÄR UNDERBARA!! JAG ÄR SÅ GLAD ATT FÅ HA ER ALLA SOM MINA VÄNNER!
Presenterna jag fick var mycket blandat t.ex handkrämer, frukt, biokort, presentkort, kläder, iphoneskal m.m Tack än en gång!!!

Dock så kanske jag var lite vildare på min fest, haha brukar inte vara sådär...eller jo när jag är med min fiina vän Jessica! Vi brukar spåra ut :P Aline kan vara lite crazy också :D Hahaha., höll på att skratta på mig, jag fick kondomer av Jessica och ett roligt kort! Då höll jag seriöst på att dö, hahaha XD

Här kommer lite bilder ifrån kvällen:
Några av mina fiina presenter som jag fick av mina underbara vänner!! :D
Hihihi, yeeeea! :P
Hahaha, vi hade en marsmallows tävling. Hur många mas skulle få in i munnen. Här är Agnes
HAhahaha, Jessica med massor av marsmallows i munnen :P
Haha, vi skakade en cola och så öppna vi, det sprutade kan jag säga :P
Ahahaha, Emma och Agnes
Hahaha, vi gjorde en lek med choklad :P
Hehe, sista bilden är en suddig bild på mig :P

Nu ska jag till träningen !

Ha det bra
Kärlek till er!!! <3
PUSSSS
// Aline

Kommentarer
Postat av: Benjamin

vad kul fest !

2012-06-08 @ 08:42:44
URL: http://benjamincool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0